JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Japan klart för OS i fälttävlan
(Ridsport) Japan snuvade en så stor fälttävlansnation som Australien på en biljett till OS i London 2012.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
När det arrangeras internationell fälttävlan hos Gärds Ryttarförening till helgen syns flera toppryttare i startfältet. Tre av fyra...
Hästnyheter
Måndagen vid slottet Versailles bjöd på det avslutande momentet i OS-fälttävlan. Många bommar föll – men Storbritannien hade is i magen...
Hästnyheter
Charlotte Dujardin stängs av i ett år av internationella ridsportförbundet.
Orsaken är videon som läckte ut när den 39-åriga brittiska...
2
Hästnyheter
Det svenska OS-laget i fälttävlan är framme vid pre-campen i närheten av arenan i Versailles, Paris. Kolla in filmklipp och läs mer om...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Tog en lite senare långpromenad i värmen.☀️ Hade gärna gått dubbelt så långt men min allergi höll på att ta död på mig. 😩🤧
mysboll
11 minuter sedan
Svar: 1 356
Visningar: 82 907
Hund
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Det var en allmän reflektion och en trådstart hindrar inte allmänna infallsvinklar. Jag tipsar inte TS, det går att sålla om man inte är...
Sedna
12 minuter sedan
Svar: 112
Visningar: 5 876
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Här är en som tycker det räcker med valpar nu 😅 Fast hon är snäll och ger dem några minuter iaf ❤️ i morgon är de åtta veckor och den...
Tajger
15 minuter sedan
Svar: 966
Visningar: 70 444
Hund