Lamborghini
Trådstartare
Sv: Järntabletter (Niferex)
Nu har jag börjat med Niferex om nån ville veta
Så jag är inte hemsk o jag ska orka med, pmm 
Nu har jag börjat med Niferex om nån ville veta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det de här påsarna som man köper på Apoteket med något slags pulver som man blandar ut i vatten? Jag letade nämligen efter fibrer på påse efter att ha läst den här tråden (har precis börjat med Hemofer då jag är blodgivare och ligger precis under gränsen för blodgivning, och inte tycker om tabletterna man får på blodcentralen) och det var de jag hittade men visste inte om det var rätt... Köpte då istället Frukt&Fibrer tuggtärningar, men det var nog ett misstagJag undrar varför inte fler äter fiber på påse istället för att blir hårda i magen eller sluta med järntabletterna? Det verkar knappt ens som folk försöker?? Det finns ett pack man kan köpa med 12 påsar som inte alls kostar mycket.
Köpte då istället Frukt&Fibrer tuggtärningar
Haha men läs din egen tråd
Jag har kommit med två mildare alternativ om du har hyffsat HB, allt beror ju på det
Jag har ätit Hemofer, nu dricker jag C vitamin / järn brustablett och min mage är mycket lugnare ...
Jag ska nog också prova något annat än Niferex, min mage klarar dom bra men magen vänder sig nästan av smaken på kapseln. Det går ju ganska fort att svälja ner den men fy vad vidrigt den smakar.
Jag ska till barnmorskan den 25:te så jag väntar till då och kollar hur hb ser ut också. Jag är för snål också för att slänga dom tabletterna jag redan köpt.
Jag ska nog också prova något annat än Niferex, min mage klarar dom bra men magen vänder sig nästan av smaken på kapseln. Det går ju ganska fort att svälja ner den men fy vad vidrigt den smakar.
Jag ska till barnmorskan den 25:te så jag väntar till då och kollar hur hb ser ut också. Jag är för snål också för att slänga dom tabletterna jag redan köpt.