JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Järvsöfaks slog rekord - igen
Moderator
Hästnyheter
(Newsdesk)
Den första segern kom den 11 maj 1997 på Bergsåker.
I dag slog Järvsöfaks världsrekordet när han vann sin 184:e seger i...
Hästnyheter
(LTZ)
Commander Crowe är tillbaka som en vinnare igen. Efter att ha fått segerraden bruten efter 23 raka segrar i SM senast tog den...
Hästnyheter
(Eskilstuna Kuriren)
Det blev Järvsöfaks som efter stor dramatik vann årets upplaga av Valtra Tractor Trot med 200 000 kronor till...
Hästnyheter
(ATG)
Världsrekordsviten stannade vid 42 segrar. Segermaskinen Järvsöfaks galopperade och föll tungt på Bjerke. Järvsöfaks var...
Kattbilder #10
Övr. Katt Ett vidare moment i projekt vardagsrum var att även ta itu med hatt- och skohyllan i hallen. Jag har haft två korgar, en på hatthyllan...
Caoimhe
3 minuter sedan
Svar: 575
Visningar: 30 346
Katt
Valp 2025
Övr. Hund Nu har Trassels väska fått pensioneras, kvar är istället korta rundor utifrån Trassels behov och någon liten promenad och så får jag och...
Lillefrun
20 minuter sedan
Svar: 852
Visningar: 60 142
Hund
Tuggbensfavoriter
Övr. Hund Njord blev mycket poppis! Jag brukar ge nya tuggben när jag fredagsstädar, för annars är det lätt att få en valp hängande i skurmoppen 😅...
Capybara
49 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 1 090
Hund