Javamossa?

Nera

Trådstartare
Någon som vet vart fanken man får tag på javamossa eller någon annan tät växt (yngelgömme ställe ;))??? Jag har varit i stedens alla fyra djur/akvariebutiker och frågat utan resultat... :(
 
Sv: Javamossa?

Eh, hon ska väl ha den att växa i akvariet? Gömställe för yngel skriver hon.
 
Sv: Javamossa?

Troligen som de flesta andra, som akvarieväxt. Om du läser inlägget så får du svar på din fråga och slipper ställa spydiga frågor... Människor..
 
Sv: Javamossa?

om du inte hittar den på nån djuraffär så kika på tradera. de brukar kunnna säljas en hel del yngelplantor/skott där och brukar inte alls bli dyra :)
 
Sv: Javamossa?

Har letat där också utan frmagång. Trodde javamossa var en växt som var enkel att få tag på... :crazy:
 
Sv: Javamossa?

Fråga i djuraffären om de inte kan ta hem åt dig. Borde inte vara några problem kan man tycka.
Hoppas du får tag i det :)
 
Sv: Javamossa?

ja de e skumt. jag tycker ju som att de ör en väldigt vanlig växt då den är så gynsamm och går att få å växa i allt på allt :D synd att min groteskt stora planta som tog halva mitt 300litersakvarium strök med i flytten för 2 månader sen annars hade jag haft i överflöd att skicka till dig. :crazy: den håller på repar sig sakta men säkert. fattar inte alls vad som hänt med den.
 
Sv: Javamossa?

Jag har frågat det med och får bara till svar att de har försökt få tag på det men det är tydligen svårt...?:confused:
 
Sv: Javamossa?

Men vad fasen, jag kollade ju så sent som igår. Hmm jag kanske inte är så bra på att söka. Ska genast kolla igen! Tack :bow:
 

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
657
Senast: Efwa
·
Övr. Katt En dubbelgängad skruv till mitt Natural Paradise Magnolia klösträd i takhöjd försvann när flyttgubbarna höll på. Någon som vet vart jag...
Svar
1
· Visningar
287
Senast: sweep
·
  • Artikel
Dagbok eller så blir jag kvar ett tag, vem vet. Det har varit en händelserik paus, tyvärr inte åt det bra hållet 🙃 Positivt, alla djur mår bra...
Svar
10
· Visningar
1 855
Kropp & Själ Fick min tensapparat idag glömde att ställa en fråga och tänkte om någon här vet. Det står att man kan behandla max tre gånger per dag...
Svar
0
· Visningar
258

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp