JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jerringpriset skapar debatt
Moderator
Hästnyheter
Det blev en man på hästryggen som tog hem Jerringpriset även i år; Peder Fredricson. Det räckte med ett EM-guld och ett silver på...
Hästnyheter
Skandal! kallar ”Lasse C” det faktum att Peder Fredricson vann Jerringpriset. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Peder Fredricsson erövrade än en gång Idrottsgalans största utmärkelse: Jerringpriset. För andra året i rad vann ryttaren svenska...
Hästnyheter
Åh, jag blir så trött! Det diskuteras om det har gått rätt till i röstningen av Jerringpriset eller om man till och med ska döpa om...
Födda -21
Avel Har ridit för första gången efter stallbytet (om man inte räknar en uppsittning och några varv i skritt i rundkorallen för ett par dagar...
Fabian In Memoria
4 minuter sedan
Svar: 896
Visningar: 111 357
Avel
Bästa fysiska ridsportbutiken?
Utrustning Håller med, blev lite besviken när jag var där för två år sedan, jämfört med hur det såg ut förr (men det var nog nästan 15 år sedan jag...
tictac
18 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Igår var vi ute på en tur i skogen med Filles hagkompis. Gräs-mätta hästar och varmt, så det var inga snabba hästar :p Sedan i en galopp...
villhöver
23 minuter sedan
Svar: 1 466
Visningar: 114 439
Grenar