JIPPI;ÄNTLIGEN BEBISAR!!

paradiset

Trådstartare
Min kanin födde 6 friska ungar igår!! :bump:
Någon som är intresserad redan nu?
Mamman är japantecknad,pappan viltgul manteltecknad, båda dvärgvädurar mycket små o lätta, oerhört keliga o hoppar jätte bra spec honan har grym teknik!
 
Och jag ska köpa en. Ska bli jättekul! :bump:Föräldrarna är jättefina, (har sett dom på kort).
 
Än sä länge ser det ut som om det blir : (gissningsvis):
2 madagskar, en har bläs :banana:, 2 viltgula med bläs :bump:, 1 japan med bläs och en svartvit japan men det är ju bara gissningar som sagt eftersom pälsen knappt syns än :crazy:... Allt som ska bli vitt är ju rosa änsålänge såå eventuella fläckar o vita magar syns inte ännu-så därför kan man inte se om de ska bli brokade än!
Blir det en svart/vit japan så ska jag nog behälla den !
 
Ooh, jag vill också ha naninungar! Minns när mina var små för inte så hemskt längesen... Tyvärr har jag precis fått reda på att jag är allergisk, så dessa två blir väl de sista kaninerna jag har...*sucka*...
 
Ny syns färgerna bättre!
1 madagaskar-jättefin o mörk,1 japanbrokad med bläs som ser mest ut som madagaskar (inte så många ränder som syns än iallafall),1 svartvit japan-tyvärr är det den jag vill ha o den är minst o mager,hoppas den överlever :cry:,1 viltgulbrokad-pappa upp i dagen!, 2 japan brokade med bläs- ser mest ut som viltgulbrokade men har nån rand som syns bättre snart antar jag.
Jag tittat bara på dem änsålänge 1 gång om dagen så det är svårt att se dem ordentligt o 2 är jättetjocka, de andra betydligt mindre o så den vita -den är så mager :cry:
 
Sv: Re: JIPPI;ÄNTLIGEN BEBISAR!!

paradiset skrev:
Ny syns färgerna bättre!
1 madagaskar-jättefin o mörk,1 japanbrokad med bläs som ser mest ut som madagaskar (inte så många ränder som syns än iallafall),1 svartvit japan-tyvärr är det den jag vill ha o den är minst o mager,hoppas den överlever :cry:,1 viltgulbrokad-pappa upp i dagen!, 2 japan brokade med bläs- ser mest ut som viltgulbrokade men har nån rand som syns bättre snart antar jag.
Jag tittat bara på dem änsålänge 1 gång om dagen så det är svårt att se dem ordentligt o 2 är jättetjocka, de andra betydligt mindre o så den vita -den är så mager :cry:


hur har det gått naninungarna?????
 
Sv: JIPPI;ÄNTLIGEN BEBISAR!!

Vi vill se bilder på gullungarna!
 
Sv: JIPPI;ÄNTLIGEN BEBISAR!!

Jösses vad gamla inlägg ni rotat upp :D Denna kullen blev 1 år gamla den 19 aug i år och ja ,alla överlevde och såldes utom den svartvita, hon fick en kull här på 7 ungar och såldes sen. Sen rymde hon till skogs då hon hoppade ur sin hage och vi vet idag ej om hon lever :cry: Hennes far o mor är oxå sålda och lever nu som lyckliga "villakaniner" med bur på gräs, en lyx våra "balkongkaniner" bara kan få i sele.

För bebisbilder dock kan ni se vår kull vi har nu! De har samma pappa ! och är 16 dagar gamla. De är renrasiga och hopp och utställningskaniner.

se hemsidan:

http://paradisets.kaniner.se

OM länken ej fungerar testa den längre:

http://groups.msn.com/Paradisetshoppkaniner
 
Senast ändrad:
Sv: JIPPI;ÄNTLIGEN BEBISAR!!

Ja himmel så det kan bli! Det såg inte jag heller att tråden var över ett år gammal! :rofl:

Men söta kaniner var det! :banana:
 

Liknande trådar

T
Däggdjur Jag köpte 2 kaniner för ett år sedan. En långhårig löwen och en korthårig löwen. Den långhåriga ser ut precis som en löwen ska se ut med...
Svar
11
· Visningar
1 750
Senast: Jenka
·
T
Däggdjur Igår fick jag en smärre chock när jag upptäckte 4 små bebisar inne hos min kaninhona. Jag har noterat tecken på dräktighet tidigare men...
Svar
7
· Visningar
4 529
Senast: Kilauea
·
T
Däggdjur Hej! ::D Jag måste bara berätta om vilken tur man kan ha ibland! Min kaninhona och hane bodde tillsammans nu i början av hösten. De...
2
Svar
36
· Visningar
2 979
Senast: Sasse
·
Gravid - 1år Imorse vaknade lillen 06. Vägrade att amma, så jag la tillbaka honom i sängen efter lite stök och sa att han skulle sova en stund till...
Svar
11
· Visningar
1 021
Senast: dee79
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp