G
Ginger
Jag blir snart av med mitt jobb, och det är hög tid att fundera på vad jag ska göra nu... Jag är för överkvalificerad för mitt nuvarande jobb, så de ska anställa någon billigare
. Jag har högskoleutbildning inom ett område där det är i stort sett noll efterfrågan, och bor dessutom i en liten stad. Ska jag söka jobb på Stora Företaget, vilket är rätt med tanke på min utbildning men innebär 7-16 varje dag och att jag därmed måste hitta en dagmatte som kan ta hand om hundarna heltid varje dag. Det känns inte bra (och är dessutom snudd på omöjligt).
Någon som kan ge tips på vad kan man jobba med som går att kombinera med att ha hund? Jag vill ju ha kvar mina hundar
Drömmen vore att kunna ha dem med på jobbet. Jag kan inte ha tunga jobb pga dålig rygg och axlar. Telefonförsäljare blir jag definitivt inte *kräksmiley* Allra helst skulle jag vilja jobba med hund, men det enda jag kommer på är polis och militär, och det känns inte direkt aktuellt 
Någon som kan ge tips på vad kan man jobba med som går att kombinera med att ha hund? Jag vill ju ha kvar mina hundar