Jobba utan kontrakt

Har du själv någon gång sett inbetalningen?

Japp, jag ser inbetalningen varje månad via mitt lönebesked som sedan kontrolleras mot självdeklaration och årsbesked från arbetsgivaren.... Lönebeskeden sparar jag i 10 år.
Men så har jag en större seriös arbetsgivare med anställningsavtal och kollektivavtal...

Japp, jag ser inbetalningen varje månad via mitt lönebesked som sedan kontrolleras mot självdeklaration och årsbesked från arbetsgivaren.... Lönebeskeden sparar jag i 10 år.
Men så har jag en större seriös arbetsgivare med anställningsavtal och kollektivavtal...

Nej, du ser inte inbetalningen. Du ser vad programmet räknar ut och skriver på lönebeskedet. Den fysiska inbetalningen till SKV är något helt annat. Och det är vad jag menar.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 848
Skola & Jobb Jag är trött på nuvarande jobb. Har inte lyckats ta mig igenom en vidareutbildning (på gymnasienivå) eftersom jag helt saknar... 2
Svar
39
· Visningar
2 817
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 376
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
796
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka