Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Helt klart L-versionerna och i vissa märken räcker inte ens de!
Har runt 32-34 i benlängd på jeans, 26-27 i midjan.
Det beror lite på märke (båda byxalternativen) och hur dessa är gjorda. Av ridbyxorna så är dyra Ástunds skoridbyxor dom jag gillar bäst av det jag testat hittills.
Tror det är rätt vanligt med Long, eftersom man vill att de är tillräckligt långa för att ligga över skon och då även när man rider och benen är böjda.
Några såna har jag inte, men har alltid den långa stl på vanliga ridbyxor iaf. Och då når dom inte ens ned till ankeln så tur man har höga stövlar. Såna som du menar skulle säkert vara alldeles för korta även i long, har minst 35" i benlängd på jeans..
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Trädgård & Växter Planterade om mina igår från pyttekrukan där dom bott i säkert 3-4 veckor. Grodde jättebra och sen har det gått saaaaakta. Knappt några...
Hästmänniskan Nyligt fått diagnosen hypermobil Ehlers-Danlos, och känner att det var mycket som plötsligt blev begripligt angående mina svårigheter i...