Jösses :O

Sv: Jösses :O

Camilla Larsson, Angelica Holm, Moa Pettersson, Katarina Aurell, "Skräcken" Linder (februari för säkerhets skull), Jessica Almenäs, Elin Gustavsson, Jennifer Tillman, Angelica Ljungdahl.

Sedan finns det ju några vackra montéryttare också,
men de ser jag så sällan så namnen fastnar inte.

Varför står inte mitt namn med?? :devil::mad:;)
 
Sv: Jösses :O

Den enda bild jag har sett av dig föreställer Humelibumlan pimplandes vin i tvättstugan. Låt oss säga så här: Det duger inte till en kalender....:rofl:

Jag drack öl o dessutom gör jag ett stort konstycke i min smidighet o det borde räcka, behöver ju inte visa ansiktet i kalendern? :eek:

Och som du borde förstå så är jag självklart inte ren o "snygg" det är ju därför jag ska in i tvättmaskinen ;):p
 
Sv: Jösses :O

Jag drack öl o dessutom gör jag ett stort konstycke i min smidighet o det borde räcka, behöver ju inte visa ansiktet i kalendern? :eek:

Och som du borde förstå så är jag självklart inte ren o "snygg" det är ju därför jag ska in i tvättmaskinen ;):p

Jag tror jag aldrig skrattat så myclket som jag gjorde då jag såg den filmen
:banana::banana:
 
Sv: Jösses :O

Camilla Larsson, Angelica Holm, Moa Pettersson, Katarina Aurell, "Skräcken" Linder (februari för säkerhets skull), Jessica Almenäs, Elin Gustavsson, Jennifer Tillman, Angelica Ljungdahl.

Sedan finns det ju några vackra montéryttare också,
men de ser jag så sällan så namnen fastnar inte.

Men du glömde ju min lilla gulletös..ANNA RÖNNING :love::love:
 
Sv: Jösses :O

Men du glömde ju min lilla gulletös..ANNA RÖNNING :love::love:

Nänä, inga värmlandsjäntor, de ser ut som Thore Skogman allihopa! :eek:

m_49a1dea0cd5cbc15587b36f521f75d1d.jpg
 

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 442
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jaha, från mitt kärleksfulla grundläge blev det visst en störtkrasch ner i vansinnet....:meh: Eller ska jag kanske bara se det som ett...
Svar
0
· Visningar
337
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Tack vare att @cewe påminde mig om resistent stärkelse så fick jag tummen ur att testa. Jag hade hört om det tidigare och tyckte att det...
Svar
0
· Visningar
839
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag är verkligen inne i ett flow nu när det gäller ridningen. Det är SÅ roligt, och som @Araminta skrev något som jag måste försöka ta...
Svar
0
· Visningar
419
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp