John Whitaker grejer.

bambi82

Trådstartare
Var i en ridsportsbutik i går och blev lite kär i en del JW grejer. Ett par ridbyxor som fanns i blått el brunt och stog typ whitaker på ena benet tror jag. Träns och förbygel med vit mönstersöm och ett jättemysigt "sammets"täcke.

Har nästan inga JW grejer sen tidigare (nåt schabrak och nån padd bara tror jag) Hur är de i kvalitén Priset var ju rätt okej och lädret kändes fint iaf tyckte jag. Men är tacksam om nån som har provat några av grejerna har nåt att säga om dom.

Sv: John Whitaker grejer.

jag har en hel del från JW o är jättenöjd. Prisvärda o fina grejer :)

Jag har marinblå JW-byxor och dom är otroligt sköna. Sitter jättebra och jag tycker inte att dem är sämre bara för att det inte är någon skoning! :)

De jag tittade på fanns både som helskodda och oskodda skilde 200 i pris ungefär tror jag. Men tycker de var billiga jag brukar vanligtvis ha pikeur och de kostar nästan det dubbla. Provade tyvärr aldrig byxorna men ska göra det nästa gång jag åker till butiken :d

De jag tittade på fanns både som helskodda och oskodda skilde 200 i pris ungefär tror jag. Men tycker de var billiga jag brukar vanligtvis ha pikeur och de kostar nästan det dubbla. Provade tyvärr aldrig byxorna men ska göra det nästa gång jag åker till butiken :d

Aha, så dom helskodda har alltså kommit nu? Det hade dom inte när jag köpte mina. :) Jag visste att dom skulle komma, men kunde inte vänta, hehe. :o

Snygga och billiga ridbyxor. Dock har sömmen gått upp (3 cm) men inte så att det blir ett hål eftersom det var den innre sömmen på knäförstärkningen. Jag tänker köpa fler par iallfall :D

Nån som har bild när ni har era byxor på sig? Skulle va kul å se hur de ser ut "in action" så att säga ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck

Hästrelaterat

Tillbaka