Join Up - Kan ngn förklara?

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare kladdkakor
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 917
Status
Stängd för vidare inlägg.
K

kladdkakor

Tänkte försöka mig på ngt liknande med min shettis :idea: , men är det någon av alla trevliga pers här på Buke som kan förklara lite grundligt hur man verkligen gör? :D :banana:

kladdkakor. :rofl:

Sv: Join Up - Kan ngn förklara?

finns säkert tusen sådana här trådar, leta, läs böcker och ta hjälp av en nh-tränare

Sv: Join Up - Kan ngn förklara?

Snälla, Det GÅR INTE att lära sig att hantera, sköta, rida och ta hand om en häst genom att be någon på ett internetforum instruera utan att se hur häst och människoa fungerar i verkliga livet. Man kan få en idé om hur det fungerar. Men vill man lära sig och sin häst på allvar, bör man gå clinic, kurs eller ta hjälp av någon i bekantskapskretsen som kan.

Det är annars de dåliga ryktena och förutfattade meningarna om att till exempel NH är när man står i mitten, viftar med ett rep och tjoar... NH är så mycket mer.

Men jag håller också med tidigare inläggskrivare, sök på forumet och sök via google, så får du tips och idéer hur du kan gå vidare. Men INGEN här på forumet kan lära dig genom punkt 1-7 metoden att "så här lär du din häst join-up".

Mvh

IngelaH

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
716
Senast: yamyam
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 719
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
506
Senast: Sassy
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 677
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka