Föddes -35.Nästan knapplån:
Men rent spontant, även om Elvis levde ännu, borde han inte vara död snart? Av ren ålder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Föddes -35.Nästan knapplån:
Men rent spontant, även om Elvis levde ännu, borde han inte vara död snart? Av ren ålder?
Jag har hört att han lät konservera sig i kolloidalt silver strax före sin fejkade död och sitter fastnitad med häftklamrar på undersidan jorden.Nästan knapplån:
Åh, jag. Yes, please and thank you.PS. Vem vill att Elvis ska leva igen?
Ah några år kvar då!Föddes -35.
Eh. Nej. Det fanns en C-kvinna som ville bli riksdagsledamot som svamlade om det men när framgången uteblev frontar hon nu det lilla partiet EnhetFotnot. Chemtrails finns det politiker på riksnivå som tror på inom C och MP.
Men visst var det väl några (miljöpartister?) som lyckats övertyga en hel kommun att köpa vattenvirvlare för en massa pengar?Eh. Nej. Det fanns en C-kvinna som ville bli riksdagsledamot som svamlade om det men när framgången uteblev frontar hon nu det lilla partiet Enhet
Har dom inte en sådan skulptur/installation/fontän i riksdagshuset?Men visst var det väl några (miljöpartister?) som lyckats övertyga en hel kommun att köpa vattenvirvlare för en massa pengar?
Wiki säger att det var en centerpartist som såg till att sådana vattenvirvlare kopplades på vattenledningarna till riksdagen. Läste också att samma företag som installerade vattenvirvlarna anlitades för att gå runt med slagruta i riksdagshuset och att de fann byggnaden vara helt "död".Har dom inte en sådan skulptur/installation/fontän i riksdagshuset?
Aha, hade för mig det var MP.Wiki säger att det var en centerpartist som såg till att en sådana vattenvirvlare kopplades på vattenledningarna till riksdagen.
Ja jag tror på att vi inte bara dör och sedan är det slut, men lite verklighetsuppfattning får man ju ha ändå.Fast både din mamma och du tror väl på spöken och andar? Jag ser ingen skillnad på det och föreställningarna som du räknar upp![]()
Ok, Elvis lever inte men han går igen?Ja jag tror på att vi inte bara dör och sedan är det slut, men lite verklighetsuppfattning får man ju ha ändå.
Haha vem vetOk, Elvis lever inte men han går igen?![]()
Sant!Haha vem vet
Han kanske är en Devil in Disguise![]()
Vet inteHar dom inte en sådan skulptur/installation/fontän i riksdagshuset?
Deprimerande.Wiki säger att det var en centerpartist som såg till att sådana vattenvirvlare kopplades på vattenledningarna till riksdagen. Läste också att samma företag som installerade vattenvirvlarna anlitades för att gå runt med slagruta i riksdagshuset och att de fann byggnaden vara helt "död".
Wiki säger att det var en centerpartist som såg till att sådana vattenvirvlare kopplades på vattenledningarna till riksdagen. Läste också att samma företag som installerade vattenvirvlarna anlitades för att gå runt med slagruta i riksdagshuset och att de fann byggnaden vara helt "död".
Jag tror det var någon form av skadlig strålning de försökte mäta med slagrutan eller kanske det var positiva energier. Modern slagruteteknik verkar vara mera avancerad än i forna tider.Fast detta tycker jag är jättekonstigt (alldeles oavsett att det är förfärande att ta in slagrutor och "vattenvirvlare").
Det borde ju ge massor av napp med slagruta med tanke på hur många tappställen för vatten det måste finnas Riksdagshuset...