Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
När SM i dressyr drar igång på Strömsholm är det idel rutinerade ryttare i startlistan med seniorer. Merparten av dem rider på heltid men en av dem bollar heltidsjobb, familj och ridning – möt Josefin Rudolfsson.
När jag läste rubriken tänkte jag att det var en ridskoleelev det handlade om. "Ridskoletjej" ger iallafall mig den associationen. Annars är vi väl alla "ridskoletjejer", för de flesta har väl börjat på en ridskola nånstans.
Hästnyheter
Det är tio finalister som rider kürfinal på U25-SM på nationaldagen i Strömsholm. Josefin Gyllenswärd har kopplat greppet om finalen och...
Hästnyheter
Nu är det klart var dressyrens olika svenska mästerskaps rids 2016. Bland annat är Nationaldagstävlingarna på Strömsholm värd för SM för...
Hästnyheter
(Ridsport)
Till helgen drar både ryttare, hästägare, uppfödare och publik till Strömsholm och den årliga Strömsholmstävlingen med lag-SM...
Hästnyheter Det blev slutligen Tyskland som fick kliva upp på pallen i Nations Cup-finalen i Barcelona. Därmed går det nu gamla Nations Cup-formatet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.