Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir så himla glad att läsa det där. Du förtjänar det verkligen.
Men alltså?!Jag har hunnit ta in två ponnyer, blanda gröt och utfodra två svältande fiskbullar? Utan något resultat?
![]()
Q är upptagen av, resten då? Stack ni till lyan för att diskutera käk?
Jag städade kaninburen. Två onda till... hur ska det gå när alla känns så goda?
Hur i hela friden ska vi hitta ulvar i plural nu?
Mina två cent just nu är i allafall att Habina blev betydligt mer misstänkt. Jag kan inte föreställa mig att ingen ulv alls röstade på Lenis.
Varför? Jag säger inte att Habina är god men det känns för lätt att tro att hon är ond för att någon ond röstade på Lenis.Hur i hela friden ska vi hitta ulvar i plural nu?
Mina två cent just nu är i allafall att Habina blev betydligt mer misstänkt. Jag kan inte föreställa mig att ingen ulv alls röstade på Lenis.
Ok så BSF var bybo- och då lämnar det ju lite att fundera över i leken - tycker jag?**uppdatering**
(Kortare sådan idag...)
Blacksmithfarm var på väg in i sadelkammaren för att hämta Queens sadel. Nervositeten var på topp men snart var det hennes tur att starta, som första tävlande dessutom!
Något blänkte till i ögonvrån och utan att stanna vred hon automatiskt på huvudet för att titta vad det var. Kunde det vara den försvunna pokalen?
Men nej! Ett hoptrasslat balsnöre snodde sig runt benen på henne och Pang! For hon rätt in i dörren till sadelkammaren med huvudet först! Resultatet? Hjärnskakning. Inte kom hon ihåg det blänkande heller...
Blacksmithfarm var lektionsryttare, bybo
Nästa dl 0830
Ursäkta för sen uppdatering!