Jag borde vara tyst nu, men det skulle jag definitivt kunna göra som ond.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderade också på det, möjlig ledarvarg eller ulv, det vore ju ett hyfsat diskret räddningsförsök.
Fast riktigt så kasst spelar jag faktiskt inte, hmpf.. Skulle aldrig offra mig själv på det viset för en ulvkollega om d inte vore typ avgörande lynch eller annat specialfall. När jag är ulv är jag mer egoistisk än så är jag rädd![]()
Fast det är ju ingen jättestor risk i det läget?
Ja, du var väldigt snabb att hålla med har jag för mig![]()
Jag borde vara tyst nu, men det skulle jag definitivt kunna göra som ond.![]()
Jo visst skulle nog vi alla kunna göra en sån grej för "det skulle inte en ulv göra"-tänket påverkar ju ens teorier. Sen att man aldrig någonsin vet vad luvan tänker är en helt annan femma.
Och så är det ju tyvärr alltid, enda man ska göra för att överleva dag 1 är ju att lägga förklädd bop på nån som ingen röst har, och att rösta hyfsat sent så folk inte stör sig på att man röstat först, för det får man i princip alltid röster av.
jag får be om ursäkt för min obefintliga närvaro i leken idag - hoppas jag kan tillföra mera imorgon - one way or the other
förutsatt att jag är kvar då....
hahaJag försökte kompensera för din obefintliga närvaro![]()
haha
ja det har du gjort med bravour!
![]()
det är bra att ha egentid har jag märktHar alldeles för mycket fritid dagar som sonen sover mycket. Nu är dock nackdelen att han inte sover nu![]()
Hemma igen och har läst igenom leken, när man läser en lynch i efterhand så känns det alltid som om det går så himla fort. Det ser ändå ut som att det går att dra några försiktiga slutsatser. Kanske.
Om man ser på hemligs röständring så lutar väl Snurrfian åt att vara god? Mammas borde inte vara ledarvarg, känns tveksamt att hon i så fall skulle ändrat röst till en ulv.
Jag funderar mer på varför Hemlig röstade på Snurrfian som bara hade en röst, när hon kunde räddat sig själv och röstat på @Habina, why? Innebär det att Habina är en lyakamrat och därför la Hemlig inte rösten på henne?
Jag kan ju inte svara för hemlig, men kanske var hon så förvirrad att hon missade den möjligheten? Jag vet ju min roll, så ditt scenario stämmer inte. Däremot har jag svårt att se att hemlig skulle offra sig själv för att få folk att bli misstänksamma mot mig. Gick det inte snabbt på slutet? Jag var ju inte inne, så jag har ingen känsla för det (ser inte tiderna på mobilen).