Julen är så underbar. Eller inte!?

Min har ju bott i flock med men efter sterilisering så vägrade hon ha andra katter i närheten
Så då fick hon flytta till mig.
Hon adopterade min gamla hund som flock istället men sen denna somnade in så är jag hennes flock och slav då

Nikita gillar hundar av någon anledning men ja, jag är slaven och definitivt betan här hemma. Tyvärr har hon blivit ganska avmätt även vad gäller andra människor. När det kommer besök kollar hon in dem, men gör inte som många burmor och kommer fram och hälsar. Jag vet att när hon någon gång varit borta hos kattvakt har hon varit mycket gosig dock. Men när jag är hemma så är hon en enkvinnas katt.
 
Nikita gillar hundar av någon anledning men ja, jag är slaven och definitivt betan här hemma. Tyvärr har hon blivit ganska avmätt även vad gäller andra människor. När det kommer besök kollar hon in dem, men gör inte som många burmor och kommer fram och hälsar. Jag vet att när hon någon gång varit borta hos kattvakt har hon varit mycket gosig dock. Men när jag är hemma så är hon en enkvinnas katt.
Vad trist att vi bor så långt från varann, min vovve hade kunnat döda för att få gosa med en kisse.
 
Nikita när hon ser en av min brors katter...

7690171120_bce507f012_o_zpskrjhigga.jpg


Nikita och min pappas hund:

7690395896_7f20792f95_o_zpsyghxzbfl.jpg


Efter att ha träffats två dagar innan:

7690256654_f1a914cf4d_o_zpsvipm8gzp.jpg


Jo jag vet, fruktansvärt dålig kvalitet, men tja ibland säger en bild mer än tusen ord ;)
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 975
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 420
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 987
Senast: Sasse
·
Relationer Idag är det 10 år sedan. 10 år sedan jag fick ovärderlig hjälp och stöttning härifrån. 10 år sedan jag blev "fri". 10 år sedan livet...
Svar
1
· Visningar
1 305
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp