Julhälsningar!

Sv: Julhälsningar!

i48720276._szw425h320_.jpg

Inte den bästa bilden men en innerlig önskan om en
God Jul & Gott Nytt År till er alla
önskar mig o Nila

Vilken fin bild :love:

--

Här får ni en från oss med :)

32828612.jpg

edit: såg att det saknas ett n men orkar inte fixa de :P

Senast ändrad:

Eftersom det är brunt, lerigt och skitigt ute så fick årets bild fixa inomhus. Tyvärr han både solen gå ner och mina fotolampor gömma sig, så kvalitén är inte riktigt något att skryta över;) Här är iaf årets julhälsning från mig och killarna!

IMG_0395.jpg

(Boss undrar besviket om det är så här livet ska vara numera - valpen får köttben och Boss själv får stå ut med den hemska mössan...)

20111223195228717516258_sbig.jpg

Vi har inte gammelgubben hemma just nu så bara Cashmir fick vara med på julhälsningsbilden, men hur som helst..God Jul och Gott nytt år från oss alla till er alla! :)

KL
Gjorde ett litet julkort för att skicka till förra ägaren, Moa tycker inte om att sitta still och bli fotad :p

julbild_180500108.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 952
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 479
Senast: ufot
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 310
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
179
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår