JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Julia etta och trea i Västerås
(Östersunds-Posten)
Det regnade och ruskade och banan i Västerås var så dålig att deltagare åkte hem.
Julia Persson, Östersund-Frösö, stannade kvar och tur var väl det. En seger och en tredjeplats blev facit i denna nationella tävling där den unga Litstjejen ytterligare bekräftade sin styrka.
http://www.op.se/artikel.php?visa_id=173796&sektion_1_id=3
Moderator
Hästnyheter
(Östersunds-Posten)
- Det är mitt första SM som young rider så det bli väldigt tufft. Men visst hoppas jag kunna gå till final.
Julia...
Hästnyheter
(Östersunds-Posten)
Julia Persson, Östersund-Frösö Ridklubb, går från klarhet till klarhet när hon det här året gått upp från ponny...
Hästnyheter
(Östersunds-Posten)
Julia Persson och Zebastian var ytterst nära att nå finalen i prestigefyllda Drottningens Pris. I kvalet startade...
Hästnyheter
(Östersunds-Posten)
Efter två kvaltävlingar stod det klart att Östersundstjejen Julia Persson var klar för finalen i Ponny-SM. - Det...
Lekstuga
Småbarn Jösses vilken lekstuga det skulle vara! :D Jag tänker typ fyra, fem kvadratmeter... det du beskriver låter som en friggebod eller...
Sel
Alldeles nyss
Svar: 6
Visningar: 111
Barn
Göra i Borlänge?
Fritid Hästintresserad?
Det finns ett litet ställe en kort bit utanför Borlänge som brukar kunna ha turer med häst och vagn, nordsvenskar ❤️...
DarkInNight
11 minuter sedan
Bukefalos bokbingo 1 april till 31 augusti 2025
Kultur Äntligen läst ut Fantastiska Rebeller av Andrea Wulf. En bok om en grupp filosofer, vetenskapsmän och författare i den tyska...
Piglet
14 minuter sedan