Julklapp till häst

FörvirradKille

Trådstartare
Mitt första inlägg här, kan inte så mycket om hästar men lär mig efterhand då tjejen har tre. En 10åring en 1 åriging och ett föl som är ett halvår. Jag söker tips på bra julklappar att ge hästarna. Någon som kan hjälpa mig så jag får glada hästar och tjej på julafton? :D

Underbart, godis är alltid uppskattat hos hästarna men om du vill ge något materiellt är grimmor ett exempel på förbrukningsartikel som alltid behövs. Inte så dyrt heller 😃

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första... 2
Svar
20
· Visningar
2 716
Senast: Brynja
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 205
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka