Har ni det styrt via telefonen till ert sommarhus? Hur funkar det?
Nej, saknar tyvärr sommarhus!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni det styrt via telefonen till ert sommarhus? Hur funkar det?
Ah ok men det kan jag köpaNej, saknar tyvärr sommarhus!Men belysningen hemma går att styra via telefonen vart jag än befinner mig (har den dock på schema, så behöver inte tända varje dag liksom!
), så det skulle kunna fungera lika bra i ett sommarhus.
Jag är ju teknisk idiot men har funderat på att köpa ett par sådana där "pluggar"Nej, saknar tyvärr sommarhus!Men belysningen hemma går att styra via telefonen vart jag än befinner mig (har den dock på schema, så behöver inte tända varje dag liksom!
), så det skulle kunna fungera lika bra i ett sommarhus.
Jag är ju teknisk idiot men har funderat på att köpa ett par sådana där "pluggar"och försöka lära mig appen, kanske är dags nu då,då kan jag i alla fall styra några lampor/slingor/stjärnor själv o grannarna får antagligen spader.
Var hittade du det? Måste köpas!
De hade samma te förra året på City GrossVar hittade du det? Måste köpas!
myhollydecco.se har massvis av dekorband, även med ståltrådskantLäser alla jultidningar jag kommer över i min tidningsappså mycket fint pynt folk gör
men en sak som jag har varit på jakt efter ett tag är bra och fina band till kransar etc. Vill gärna ha tjock sammet eller lite glansigt band i juliga färger och med ståltråd på sidorna så det håller formen. Någon som har bra tips på var man kan hitta sådant?
På CoopVar hittade du det? Måste köpas!
Oj ja, vilken perfekt sidamyhollydecco.se har massvis av dekorband, även med ståltrådskant![]()
Ja jag blev sjukt sugen på att pyssla när jag hittade den! Så mycket bandOj ja, vilken perfekt sidatack så mycket!