Junior mat

Sablar22

Trådstartare
När börjar ni ge vuxen mat till era små?
Det var längesen jag hade en sån här ung hund
så jag behöver friska upp minnet.

Sv: Junior mat

Ganska individuellt vågar jag påstå, vi har gått över på Vuxenfoder redan och det gjorde vi när damen var ungefär 4½ månad.

Okej!
Den här damen är 6 månader,
uppfödaren tyckte att hon skulle äta junior tills
hon fyllde 1 år.

Så jag är mest ute efter lite åsikter och resonemang i
frågan

vår hund äter fortfarande junior och han är 9 mån. vi kommer byta när han blir ungefär 1 år.

Min Leia äter fortfarande juniorfoder och hon är 2 1/2år. Tycker att hon har behövt det till nu. Skulle nog kunna byta till vuxenfoder nu men förhoppningsvis är hon dräktig så jag fortsätter med junior ett tag till.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 067
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
269
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 215
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 013
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka