Justera olika stora bröst

Melisen

Trådstartare
Är det någon som har någon erfarenhet av att justera asymmetriska bröst? Det skiljer 1- 2 kupstorlekar mellan mina bröst och de har blivit mer asymmetriska sen jag fick barn. Rent utseendemässigt bryr jag mig inte så värst men det är jobbigt att ingen bh sitter helt bra och jag känner även av att det är tyngre på högersidan.

Jag vill helst inte ha några inplantat utan drömmen vore ju att bara plocka lite från det stora bröstet och sy ihop det och på nåt sätt se till att det blir hyfsat likt det andra :p
 
Eftersom man kan förminska brösten, borde det inte vara så "svårt" att bara förminska ett :) Kontakta plastikkirurg och prata.
 
Är det någon som har någon erfarenhet av att justera asymmetriska bröst? Det skiljer 1- 2 kupstorlekar mellan mina bröst och de har blivit mer asymmetriska sen jag fick barn. Rent utseendemässigt bryr jag mig inte så värst men det är jobbigt att ingen bh sitter helt bra och jag känner även av att det är tyngre på högersidan.

Jag vill helst inte ha några inplantat utan drömmen vore ju att bara plocka lite från det stora bröstet och sy ihop det och på nåt sätt se till att det blir hyfsat likt det andra :p
Har du blivit sövd någon gång? Jag har blivit sövd en gång och efter det bestämde jag mig för att det inte är värt att sövas för en bröstkorrigering. Inlägg i ena kupan eller bor du runt Stockholm kan du få hjälp att specialsy BH efter dina mått.
 
När jag blev sövd inför en blindtarmsoperation som det visade sig vara, vaknade jag glad som en lärka på uppvaket. Det var den gladaste patienten de mött sa de :D.
Haha jag med! Sa tydligen till ALLA som gick förbi "nämen alltså hörrni det här var ju JÄTTETREVLIGT! jag var så orolig och så var det såhär JÄTTETREVLIGT alltså hörrni gud vad fint det här var". Glad tjej efter att ha sovit sig igenom en gastroskopi :D.
 
Haha jag med! Sa tydligen till ALLA som gick förbi "nämen alltså hörrni det här var ju JÄTTETREVLIGT! jag var så orolig och så var det såhär JÄTTETREVLIGT alltså hörrni gud vad fint det här var". Glad tjej efter att ha sovit sig igenom en gastroskopi :D.

Jag har blivit sövd en enda gång och minns med fasa att det sista jag gjorde innan jag somnade var att dra en massa vulgära vitsar som jag inte hade en aning om att jag kunde ... Och asgarva själv.:o Att dra vulgära vitsar tillhör INTE mitt vanliga beteendemönster.

På uppvaket var jag också pigg och glad och HUNGRIG. Tiggde till mig sänggrannarnas mackor och nyponsoppa - de låg ju bara där och såg deppiga ut och åt inte alls....
 
Ot men gud vad skönt att läsa om positiva erfarenheter av att bli sövd :) ifall att de får för sig att operation är en bra lösning på min hjärntumör ska jag inte vara orolig för just den delen i alla fall! Jag är lite knäpp normalt så vulgära vitsar är nog inte helt orimligt här :p
 
Har du blivit sövd någon gång? Jag har blivit sövd en gång och efter det bestämde jag mig för att det inte är värt att sövas för en bröstkorrigering. Inlägg i ena kupan eller bor du runt Stockholm kan du få hjälp att specialsy BH efter dina mått.
Vad var det som var obehagligt?
/Har aldrig blivit sövd
 
Vad var det som var obehagligt?
/Har aldrig blivit sövd
Dels att inte veta om jag skulle vakna upp igen och sen har min kropp reagerar väldigt mycket på att bli skuren i. Jag har mått jättedåligt länge efter det. Jag har gjort två bukoperationer och har även reagerat extremt negativt på gasen de fyller magen med, något som en inte behöver bekymra sig över om det är en bröstoperation.
 
Är det någon som har någon erfarenhet av att justera asymmetriska bröst? Det skiljer 1- 2 kupstorlekar mellan mina bröst och de har blivit mer asymmetriska sen jag fick barn. Rent utseendemässigt bryr jag mig inte så värst men det är jobbigt att ingen bh sitter helt bra och jag känner även av att det är tyngre på högersidan.

Jag vill helst inte ha några inplantat utan drömmen vore ju att bara plocka lite från det stora bröstet och sy ihop det och på nåt sätt se till att det blir hyfsat likt det andra :p
Jag har gjort en sån operation via landstinget. Med implantat. PMa om du har frågor!
 
Jag har blivit sövd fler gånger än jag kan räkna och jag tycker inte att det är obehagligt på något sätt. Detta trots mitt enorma kontrollbehov ;) Däremot vill jag inte bli sövd med mask för det har jag så obehagliga minnen ifrån när jag var barn men med spruta och det bara skönt. Jag säger godnatt och somnar lugnt och skönt :)
 
Jag har blivit sövd fler gånger än jag kan räkna och jag tycker inte att det är obehagligt på något sätt. Detta trots mitt enorma kontrollbehov ;) Däremot vill jag inte bli sövd med mask för det har jag så obehagliga minnen ifrån när jag var barn men med spruta och det bara skönt. Jag säger godnatt och somnar lugnt och skönt :)
Samma här, jag har blivit sövd fler gånger än jag kommer ihåg och har bara tyckt att det varit jobbigt en enda gång för då mådde jag illa när jag vaknade.
Dock inte värre än att jag kunde åka till stallet och ta in 10 hästar strax efter. :p

Förrförra gången jag blev sövd så fick jag välja låt att somna till, det var nice (även om jag hade velat veta det i förväg, det är ju ett VIKTIGT val, inget man gör sådär i stunden! :eek:)
 
Dels att inte veta om jag skulle vakna upp igen och sen har min kropp reagerar väldigt mycket på att bli skuren i. Jag har mått jättedåligt länge efter det. Jag har gjort två bukoperationer och har även reagerat extremt negativt på gasen de fyller magen med, något som en inte behöver bekymra sig över om det är en bröstoperation.
Usch. Hur går det till när de fyller magen med gas, och sker det i vaket tillstånd?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp