jw hjälm små i storlekarna?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lisaaa__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 922
L

Lisaaa__

Hello!

Har just nu en eurolite hjälm stlek 59, passar bra. Har beställt en Jw hjälm i samma storlek, tror ni den kmr passa? :P Är JW små i storlekarna?

Tack för svar.

Sv: jw hjälm små i storlekarna?

Jag har en storlek mindre i min JW

Ja, de är mindre. Jag har 56 i GPA och EuroLite, 57 i CO Showhat och 58 i JW.

Tänk på att dom töjer sig ganska mycket, har både min och många utav mina kompisars gjort.

jag har två eurolite, en i 56 o andra i 57 (min nya). har beställt en CO wellington (JW) i stl 56.

De kan nog kännas som det är någon storlek mindre än "normalt" från början men de töjer sig som sagt var. Jag har samma storlek i min JW som i min jacson.

Om dom är små i storlekarna kan jag inte riktigt svara på, kommer inte ihåg vad jag hade innan jag började använda JW (är inne på min andra nu), men det du bör tänka på är att dom töjer sig otroligt mycket. Köp hellre en som är lite liten i början än en som sitter perfekt.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 845
Senast: ildiko
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 523
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 089
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 893
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka