Spirit
Trådstartare
I lägenheten finns kabeltv för 79kr månaden, nu undrar jag om jag behöver någon form av box för att kunna se mina kanaler.
Eller det är bara att plugga in tv:n & börja zappa?
För 12 år sedan då jag bodde i lägenhet sist var det på det viset, men nu har jag levt med parabol ute på landet i väldigt många år & känner mig helt novis på detta.
Hade helst haft någon form av inspelningsfunktion då jag jobbar mycket kvällar & helger därav missar alla program jag vill se.
Här har jag en inspelningsbar box inställd på serieinspelning & kunnat titta när jag haft tid.
Dock kommer den bli kvar då jag inte tänker skruva ned parabolen från taket på gården utan låter det bli kvar hos ex sambon.
Eller jag måste köpa någon form av box för att kunna nyttja mina kabelkanaler?
Är alldeles villrådig & vet knappt vad jag pratar om
Eller det är bara att plugga in tv:n & börja zappa?
För 12 år sedan då jag bodde i lägenhet sist var det på det viset, men nu har jag levt med parabol ute på landet i väldigt många år & känner mig helt novis på detta.
Hade helst haft någon form av inspelningsfunktion då jag jobbar mycket kvällar & helger därav missar alla program jag vill se.
Här har jag en inspelningsbar box inställd på serieinspelning & kunnat titta när jag haft tid.
Dock kommer den bli kvar då jag inte tänker skruva ned parabolen från taket på gården utan låter det bli kvar hos ex sambon.
Eller jag måste köpa någon form av box för att kunna nyttja mina kabelkanaler?
Är alldeles villrådig & vet knappt vad jag pratar om