Kära Örebroare, ja för all del ni övriga med...

Det är inte storTass då som önskar morotskaka? :p men jag kan baka det ;) blev god sist jag gjorde i alla fall!

24/1 kl 14?

Äpplet har inte fallit så långt ifrån trädet. :angel:

Vi har inte många schemalagda aktiviteter, men halv tre på söndagar har vi babysim (mellan typ två och halv fyra är vi upptagna). Kan iofs skicka make å onge på simning och komma själv. :)
 
Äpplet har inte fallit så långt ifrån trädet. :angel:

Vi har inte många schemalagda aktiviteter, men halv tre på söndagar har vi babysim (mellan typ två och halv fyra är vi upptagna). Kan iofs skicka make å onge på simning och komma själv. :)
Synd om lilltass som inte får nån kaka, men vi får väl spara en bit som du kan ta med hem hehe! ;)
 
Synd om lilltass som inte får nån kaka, men vi får väl spara en bit som du kan ta med hem hehe! ;)

Troligt att den kakbiten överlever ända hem... ;)

Jag röstar iaf på en lite tidigare eller lite senare tid! Men det kanske är bäst att låta de som kommer utifrån bestämma, om det ska passas tåg å så?
 
Troligt att den kakbiten överlever ända hem... ;)

Jag röstar iaf på en lite tidigare eller lite senare tid! Men det kanske är bäst att låta de som kommer utifrån bestämma, om det ska passas tåg å så?

Sista tåget till Västerås går 21.43. Bor 10 minuters gångväg från Västerås central så det gör mig inget att komma hem sent men jag vet att särbon inte vill åka hem allt för sent den söndagen pga att han börjar jobba kl 6 på måndagen.

Men runt 17 tiden går nog bra!
 
Hej gänget, tänkte bara höra om det är någon allergi man behöver tänka på gluten, laktos, någon vegetarian eller något. För tänkte fixa någon smörgåsbit/Pizzamuffins/ja eller vad det nu blir-tilltugg eftersom det är sån tid på dagen.

Och blir som sagt kaffe, té, choklad, dricka, mineralvatten... så hoppas det kommer finnas till alla smakinriktningar

Jag skickar adress till er jag hittar här i tråden och om någon mer är intresserad att droppa in. Säg ifrån, så får ni också adressen självklart och jag kommer vara hemma senast från 15 (om jag är ute på någon sistamnutenutryckning annars är jag hemma hela dagen)... om nån vill/behöver droppa in tidigare
 
Hej gänget, tänkte bara höra om det är någon allergi man behöver tänka på gluten, laktos, någon vegetarian eller något. För tänkte fixa någon smörgåsbit/Pizzamuffins/ja eller vad det nu blir-tilltugg eftersom det är sån tid på dagen.

Jag skickar adress till er jag hittar här i tråden och om någon mer är intresserad att droppa in. Säg ifrån, så får ni också adressen självklart och jag kommer vara hemma senast från 15 (om jag är ute på någon sistamnutenutryckning annars är jag hemma hela dagen)... om nån vill/behöver droppa in tidigare

:bump:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV
  • Roliga bilder och memes om katter!

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp