kallblodstravare som är skäck

SKOGSRÅA

Trådstartare
Halloj :)
skulle vilja ha lite hjälp med en par frågor ang kallblodstravare som är skäckar
är det någon som vet ungefär hur många det finns och som är regade i STC, finns det fler hingstar än Thulielden som har lämnat skäckar,
;)Goa häls Råa​

Sv: kallblodstravare som är skäck

Har sett en skäck och det var i Norge. Jag trodde jag såg fel eller att det var en ponny:D men det var ett kallblod som heter Turbo Pricken efter mjölner kvikk

På denna sida kan du kolla om du vill se fler skäckfärgade kallblod + stammen på dessa

http://blogg.kallblodstam.se/#post1

Själv har jag haft en väldigt färgglad efter Lome Elden. Han var mörkbrun och hade bred bläs, fyra vita strumpor och två jättestora glosögon:D

Superintressant sida:laugh:! Fanns många fina hästar där!

KL
Som redan nämnts lämnade Pål Best färggranna avkommor. (En av dem finns hos mig:), men jag tror inte att han räknas som skäck riktigt)

Senast ändrad:

Tack juvelen och jesse vilken intressant länk jag och morsan lusläste den igår:laugh: anledningen till att jag undrade är att den vackra långbenta skönhet Inka (Hon fanns med i bloggen) står i mitt stall sen i vintras:love::love:
30979228.jpg

30979233.jpg

goa häls;) Råa​

Liknande trådar

Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 198
Senast: Pinus
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
514
Senast: Freazer
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 214
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
456
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka