Kamillio av Haga

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Caf_Spookie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 2 432
C

Caf_Spookie

Hej! Är det någon som har eller vet någon som har/har haft en avkomma från Kamillio av Haga? Om du vet så, hur högt har den tävlat i hoppning? :d

Sv: Kamillio av Haga

Hej! Är det någon som har eller vet någon som har/har haft en avkomma från Kamillio av Haga? Om du vet så, hur högt har den tävlat i hoppning? :d

Om du tittar i tråden om

Svensk hopp-ponnyavel - Finns den??

så var en avkomma efter Kamillo av Haga med i SM finalerna i hoppning.

Såg en avkomma förra året på ungponnychampionaten (korsning). Har för mig att den vägrade ut sig. Sixten hetta han u Pärla e okänd.

Det var samma ponny, Sixten f.1999, korsning e.Kamillo av Haga u.Pärla som var i A-final i SM hoppning kat B.

Hlsn Helena

Det var samma ponny, Sixten f.1999, korsning e.Kamillo av Haga u.Pärla som var i A-final i SM hoppning kat B.

Hlsn Helena

Okej. :) Jag har nämligen en d-ponny som blir 4 år 2007 och jag har hört att Kamillos avkommor är väldigt duktiga hopphästar!:D
Och det märker man redan nu på min..!:d

Hlsn Helena

Okej. :) Jag har nämligen en d-ponny som blir 4 år 2007 (e. Kamillo av Haga) och jag har hört att Kamillos avkommor är väldigt duktiga hopphästar!:D
Och det märker man redan nu på min..!:d

Hej! Jag har en avkomma av kamillo av Haga. Brisko heter han och är född 2005, vi hoppar på lc-lb nivå, men har en solklar kapacitet för högre!:)

Jag har även letat upp några halv syskon med samma pappa (kamillo av Haga), dom hoppar på la till mvs nivå :)

Kamillo av Haga är morfar till denna häst Lucky Duck född 1991

LD95.jpg

vars mor Grytåsa Katitzi var framgångsrik i hoppning.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag funderar på att ta föl på mitt sto från Polen, men vill veta om hon haft föl tidigare. Finns det någon sida där man kan se...
Svar
4
· Visningar
255
Senast: Cinzia
·
Avel Hej! Jag undrar om någon vet vart jag kan hitta om mitt sto har haft föl innan? Veterinären såg att hon har blivit sytt i vulvan och då...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: Tuppis
·
Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 630
Senast: Roheryn
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 411
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka