Kamillio av Haga

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Caf_Spookie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 2 409
C

Caf_Spookie

Hej! Är det någon som har eller vet någon som har/har haft en avkomma från Kamillio av Haga? Om du vet så, hur högt har den tävlat i hoppning? :d

Sv: Kamillio av Haga

Hej! Är det någon som har eller vet någon som har/har haft en avkomma från Kamillio av Haga? Om du vet så, hur högt har den tävlat i hoppning? :d

Om du tittar i tråden om

Svensk hopp-ponnyavel - Finns den??

så var en avkomma efter Kamillo av Haga med i SM finalerna i hoppning.

Såg en avkomma förra året på ungponnychampionaten (korsning). Har för mig att den vägrade ut sig. Sixten hetta han u Pärla e okänd.

Det var samma ponny, Sixten f.1999, korsning e.Kamillo av Haga u.Pärla som var i A-final i SM hoppning kat B.

Hlsn Helena

Det var samma ponny, Sixten f.1999, korsning e.Kamillo av Haga u.Pärla som var i A-final i SM hoppning kat B.

Hlsn Helena

Okej. :) Jag har nämligen en d-ponny som blir 4 år 2007 och jag har hört att Kamillos avkommor är väldigt duktiga hopphästar!:D
Och det märker man redan nu på min..!:d

Hlsn Helena

Okej. :) Jag har nämligen en d-ponny som blir 4 år 2007 (e. Kamillo av Haga) och jag har hört att Kamillos avkommor är väldigt duktiga hopphästar!:D
Och det märker man redan nu på min..!:d

Hej! Jag har en avkomma av kamillo av Haga. Brisko heter han och är född 2005, vi hoppar på lc-lb nivå, men har en solklar kapacitet för högre!:)

Jag har även letat upp några halv syskon med samma pappa (kamillo av Haga), dom hoppar på la till mvs nivå :)

Kamillo av Haga är morfar till denna häst Lucky Duck född 1991

LD95.jpg

vars mor Grytåsa Katitzi var framgångsrik i hoppning.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag undrar om någon vet vart jag kan hitta om mitt sto har haft föl innan? Veterinären såg att hon har blivit sytt i vulvan och då...
Svar
5
· Visningar
856
Senast: Tuppis
·
Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 607
Senast: Roheryn
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 291
Senast: Murray
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 577
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Köpa stolpar