Kampen om ringen - Moria edition

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var fick ni reda på det???
nu vet jag inte men jag fattade ditt inlägg (efter Niyamas uppmaning om att man borde få veta kompensationen för de onda pga tvillingarna redan visst om varandra) som precis så som cirkus trodde:
Lyan kommer att få kompensationen i den mängd sior jag uppskattar Pippin kan tänkas att offrat för att leta efter Merry.

sior skulle kanske varit spioninfo, så det kan vara därför det blev luddigt?
 
Här tolkade jag det som att spioninfon skulle bli reducerad för tvillingarna inte att ulvarna skulle få spioninfo ;)
fast ni borde ju vetat om det var så, för ni (Niyama) borde ju fått spioninfo , eller var den bara en rad tex?( eller inte- och då förstår jag tolkningen?)
 
fast ni borde ju vetat om det var så, för ni (Niyama) borde ju fått spioninfo , eller var den bara en rad tex?( eller inte- och då förstår jag tolkningen?)
Ni? Jag fattade hur det var :p

Sen fick vi ju ganska lite spioninfo men jag var väl bara spionlärling (tror jag?). En rad var iaf vem ulvarna käkade, och det stod ju i tråden. Jag brukar inte räkna in sånt i spioninfon som ändå alla vet.
 
Ni? Jag fattade hur det var :p

Sen fick vi ju ganska lite spioninfo men jag var väl bara spionlärling (tror jag?). En rad var iaf vem ulvarna käkade, och det stod ju i tråden. Jag brukar inte räkna in sånt i spioninfon som ändå alla vet.
ni skulle få mellan 1-3 rader men max en tredjedel av den totala infon om jag kommer ihåg rätt?
kollade och så här stod det i rollbeskrivningen:
Spionlärling-Pippin– får 1-3 spionrader (Max 1/3 av de totala avrundat uppåt - en lottad resten utvalda)
 
Ni? Jag fattade hur det var :p

Sen fick vi ju ganska lite spioninfo men jag var väl bara spionlärling (tror jag?). En rad var iaf vem ulvarna käkade, och det stod ju i tråden. Jag brukar inte räkna in sånt i spioninfon som ändå alla vet.

Ha ha, jag fattade inte :D

Jag tolkade det som sagt som att det skulle bli mindre info till tvillingarna.
 
alltså jag tänkte att ni kanske bara fick en rad eller noll första gången? och det var därför cirkus gjorde antagandet att det var era rader som begränsats?
Egentligen spelar det ingen roll, det gick ju bra ändå, vi goda vann ju:D

Nä, har för mig att vi fick två, men den ena var vem ulvarna käkat.
 
Jag tog med allt som hände, Käket kunde blivit ändrat av mindtwistern och stoppat och då framgick det vem ulvarna ville äta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Kampen om ringen Det är i slutet av september, en grupp småväxta ryttare närmar sig den lilla byn Bri. Ja egentligen skulle man kunna...
107 108 109
Svar
2 165
· Visningar
72 206
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp