Kampen om ringen - Moria edition

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var just det att cirkus var säker på att nazgulen fick fortsätta luras och att du sa att du hade frågat LL...
Nu var ju du den rätta tvillingen att bli av med, så då kunde vi låta cirkus vara :D
Och det, cirkus kommentar att det var "fel" tvilling som åkte, bekräftade min teori om att ni var tvillingar...

Haha va fan. Jag som ansträngde mig så. Jag hade dock kunnat fundera på det där och fråga LL ändå så jag hade inte en tanke på att det kunde kopplas ihop med Cirkus.
 
Haha va fan. Jag som ansträngde mig så. Jag hade dock kunnat fundera på det där och fråga LL ändå så jag hade inte en tanke på att det kunde kopplas ihop med Cirkus.
Jo, men kommentarerna kom ganska tätt = stor sannorlikhet att ni fått beskedet samtidigt = tvillingar...
Har inte koll på klockslag, men det kändes för tätt för att du skulle hunnit fråga LL efter cirkus kommentar och vivas fråga...
 
Jo, men kommentarerna kom ganska tätt = stor sannorlikhet att ni fått beskedet samtidigt = tvillingar...
Har inte koll på klockslag, men det kändes för tätt för att du skulle hunnit fråga LL efter cirkus kommentar och vivas fråga...

Jag menade att jag hade kunnat fundera på det själv. Jag frågade LL ganska mycket :angel:
 
Jag menade att jag hade kunnat fundera på det själv. Jag frågade LL ganska mycket :angel:
Jo, men det skulle ändå varit två goda som tänkt samma tanke nästan samtidigt. Det var nog det jag reagerade på. Tror jag.
Sedan var du uppe som käkval/godförklarad innan jag kopplade er som tvillingar, vill jag minnas...
 
Jo, men det skulle ändå varit två goda som tänkt samma tanke nästan samtidigt. Det var nog det jag reagerade på. Tror jag.
Sedan var du uppe som käkval/godförklarad innan jag kopplade er som tvillingar, vill jag minnas...

Jag måste se till att bli mer misstänkt! Fattar dock bara inte hur?! Blir ju typ bara ordentligt misstänkt om jag blivit siad ond.
 
nå vad trodde lyan om mig denna gången? Nyfiken.....

Och efter min död sammanfattade jag:
Q frågar om Balrogen ingår i lyan.
Okej, liten Qgenomgång. Hon verkade inte förvånad över min ondhet. (iof lär hon väl kanske inte skriva det i tråden, men). Om Q vore den onda ringbäraren så borde hon kanske ha gissat på mig som ond och därmed kommit in i lyan? Sedan tvivlar jag på om hon är balrogen också... (jag fattar det som att Balrogen mindtwistar X till Y - X är siare som valt Z. X får svar på vad Y's roll är fast tror det är Z's roll.) är det som jag förstår balfogens funktion så tror jag inte q är den.

Vi hade ju fått info om att balrogen mindtwistat Cirkus med dig...
 
Ja! :D Jag försökte hänga upp mig på lite konstiga saker och när BSF röstade på mig tänkte jag att "ja! nu kommer jag bli misstänkt!" men nä, ingen drog upp det alls så jag fick själv ta upp att den en lynchad ulv röstat på brukar synas :meh:
Det var ju ingen som hakade på mig där... :hrmpf:
 
Och efter min död sammanfattade jag:
Q frågar om Balrogen ingår i lyan.
Okej, liten Qgenomgång. Hon verkade inte förvånad över min ondhet. (iof lär hon väl kanske inte skriva det i tråden, men). Om Q vore den onda ringbäraren så borde hon kanske ha gissat på mig som ond och därmed kommit in i lyan? Sedan tvivlar jag på om hon är balrogen också... (jag fattar det som att Balrogen mindtwistar X till Y - X är siare som valt Z. X får svar på vad Y's roll är fast tror det är Z's roll.) är det som jag förstår balfogens funktion så tror jag inte q är den.

Vi hade ju fått info om att balrogen mindtwistat Cirkus med dig...
så jag var superduperdundergod för lyan alltså:p:confused:
 
Det var ju ingen som hakade på mig där... :hrmpf:
Det var ju kanske inte så konstigt :p men sen när du hade åkt, det brukar ju alltid bli en diskussion om den en lynchad ulv har röstat på? Visserligen lite i onödan tycker jag, liksom det kan vara en god och det kan vara en ond. Men med tanke på min inställning till alibiröster trodde jag att det skulle dras upp men icke.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Kampen om ringen Det är i slutet av september, en grupp småväxta ryttare närmar sig den lilla byn Bri. Ja egentligen skulle man kunna...
107 108 109
Svar
2 165
· Visningar
72 206
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp