kan barnet bli skadat av p-piller

Status
Stängd för vidare inlägg.

jerseyko

Trådstartare
tänkte mest på att OM man skulle bli gravid utan att veta om det och fortsätter äta sina p-piller/mini-piller, kan de ha biverkningar på barnet då? De e ju ändå hormoner lixom..Tänkte lite på kossor, för får en ko tvillingar, ko å tjur, blir de sterila för det blir något hormonfel..
 
Sv: kan barnet bli skadat av p-piller

Jag tror inte att barnet blir skadat av p-piller! Det är förståss ovanligt att inte veta att man är gravid under hela graviditeten men det har ju hänt, och jag har aldrig hört nåt konstigt om dessa barn. Och jag vet att det inte alls är ovanligt att mammor ätit p-piller under de första månaderna av graviditeten, för att de blivit gravida av misstag. Och det brukar inte alls vara någon fara.

Klart att det är bättre att inte äta såklart, men jag tror inte det blir några livspåverkande skador...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag funderar på att börja med p-piller igen, och har läst på en del om Qlaira. Verkar ju väldigt modernt, med 5 olika faser och mer...
Svar
15
· Visningar
1 398
Senast: MiniLi
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 201
Senast: jemeni
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 654
Senast: Juli0a
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
850

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp