Kan det inte räcka nu?

Petronilla

Trådstartare
Kan det inte räcka nu? Psoriasis, hörselskada, diabetes, överviktig(fet), taskiga knän och fotleden, dålig självkänsla, ...


Igår pratade jag med en på jobbet som hade haft bröstcancer och blivit frisk, efter att hon opererat bort ena bröstet. Allt började med smärta när någon kramade henne.....

Jag har inte kunnat ligga på mage på flera år för att det har varit obekvämt och den där smärtan i bröstet har jag ignorerat för att det gör ju bara ont när det trycker precis på ett visst ställe.... Så i natt kunde jag nästan inte sova och i morse när mannen skrev att han skulle vabba sonen idag och jag imorgon, så kollade jag om det fanns några tider på VC. Det är lika bra att gå dit och kolla eller hur...
 
Tack sitter på vc med dottern som sällskap. Är skitnervös! Tack för att ni finns i mitt liv. Det är så skönt med buke där man är semianonym...
 
Fick remiss till bröstcentrum. Får nog en tid dit inom 14 dagar... Ångest.
Bra och duktigt av dig att kolla upp det :up:.
Sjukvården är så noga idag att dom skickar en remiss vid minsta lilla, försök att inte oroa dig i onödan - jättesvårt såklart - här får du en tröstkram!!
 
Kan det inte räcka nu? Psoriasis, hörselskada, diabetes, överviktig(fet), taskiga knän och fotleden, dålig självkänsla, ...


Igår pratade jag med en på jobbet som hade haft bröstcancer och blivit frisk, efter att hon opererat bort ena bröstet. Allt började med smärta när någon kramade henne.....

Jag har inte kunnat ligga på mage på flera år för att det har varit obekvämt och den där smärtan i bröstet har jag ignorerat för att det gör ju bara ont när det trycker precis på ett visst ställe.... Så i natt kunde jag nästan inte sova och i morse när mannen skrev att han skulle vabba sonen idag och jag imorgon, så kollade jag om det fanns några tider på VC. Det är lika bra att gå dit och kolla eller hur...

Bra att du kollar upp det. Det gjorde jag med. Som tröst kan jag meddela att hos mig såg allt normalt ut i brösten. Jag har bara känslig muskulatur där och några små fettknölar som är helt ofarliga. De gjorde både mammografi och ultraljud på brösten.
Jag hade nämligen samma känsla, att det gör ont och är ömt och går inte över. Jag blev mycket lugnare efter besöket, så jag tycker det är bra att du fått en remiss. Håller tummarna för att allt ser bra ut för dig. :)
 
Så bra! Jag gick också till VC, fick också remiss, ca 2 veckor efter, då en läkare på sjukhuset kände igenom, hittade inget men frågade om jag ville ha mammografi för att verkligen vara säkra, jag sa ja, och det tog 2 veckor ca för mammografitid. Ska dit om 10 dagar :)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Ja, ruriken beskriver ganska bra hur jag känner just nu. I lördags kom vi hem efter att ha varit på semester i sammanlagt en vecka...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 873
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp