Kan du Spanska/portugisiska?

Sv: Kan du Spanska/portugisiska?

Det är spanska, och dom pratar inte om piaffen eller hästar i sig utan om spansk politik, rösten är en Spansk jornalist och radiopratare som klankar ner pa spaniens nuvarande president. Tyvärr inget alls med videon/bilderna att göra.

Vill du ha en översättning sa kan jag göra det men jag antar att det var ngt annat du trodde att du skulle fa höra :crazy:

Jaha! Vilket antiklimax :(
Men tusen tack för att du ville kolla och göra ett försök. :bow:

PS:
Men visst säger han caballo och piaffe? Gör han någon jämförelse med hästar?

Jo han pratar om piaff och hästen men gör en jämförelse till presidenten som stampar pa befolkningen (ungefär). Tyvärr inte mer än det..

Ingen orsak, kul att kunna hjälpa till även om det inte var vad du förväntat dig.

hehe, är det franska??!?! :o HEHE. :D pinsamt. Jaja, skyller på att det var mitt på natten ;) Tack ändå för att du ville försöka... :bow:

Liknande trådar

Kultur Vi ska stanna till i Wien under vår tågluff i maj och jag skulle gärna vilja besöka Spanska Ridskolan, men är det försvarbart? Jag är... 2
Svar
20
· Visningar
2 943
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 557
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 315
Senast: Pinus
·
Hur viktigt är det för er att utbilda er häst själv? Jag har alltid ridit och kört in mina hästar själv och har fått till mina hästar... 2
Svar
22
· Visningar
1 427
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka