Kan ej klicka på snabbsvar

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Bettan_G
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 838
B

Bettan_G

Vad är felet? Jag måste klicka på citat-svar om jag ska svara och jag måste skriva smileysarna "för hand", kan ej bara klicka på dom på den högra sidopanelen.

Inte på buke nu men, jag kan inte heller titta på andra bilder på block*t.se... Kan bara se den "översta" bilden, t.ex. om dom har lagt in 3 bilder kan jag bara titta på den som kmr när man klickar på annonsen :crazy:

Sv: Kan ej klicka på snabbsvar

Jag klickade även på nån ruta och då stod det att javascript var aktiverad

Senast ändrad av en moderator:

Ingen? :( Det är så njobbigt, för jag upptäcker hela tiden saker jag inte kan göra :/ Jag använder som sagt Google chrome. Allt funkar som vanligt på internet explorer 7... Förresten, jag är inte säker på att javascript är aktiverat, hur kollar man det? Har sökt på google, men jag hittar inget :(

Skriver detta från Google chrome nu (var tvungen att testa installera den). Och när jag installerat och surfade in på buke kom en informationslist om att jag måste installer adobe flash player för att kunna visa allt innehåll på sidan. kan det vara det som felar? Har du adobe flash player installerat i din dator?

Hittar inget användarvänligt sätt att aktivera javascript i Chrome, men jag kan inaktivera javascript genom att högerklicka på en genväg till programmet, välja Properties och i sökvägen (Target) till exe-filen lägga till
-disable-javascript
Rent logiskt borde det gå att aktivera det genom att istället skriva
-enable-javascript
Stäng alla Chrome-fönster, ändra i genvägens sökväg, öppna ett Chrome-fönster genom att klicka/dubbelklicka på genvägen.
En vild gissning, men kanske värt att testa :)

En bild som visar hur man går tillväga finns här (under punkt 3):
http://www.mkyong.com/javascript/how-to-enable-and-disable-javascript/

Att man behöver installera Flash bör vara på grund av Bukes annonser, inte funktionerna för snabbsvar och infoga smileys :)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 871
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Ska försöka sammanfatta detta så kort som möjligt. (ursäkta långt inlägg!) Obs. är att detta är inte mina katter. Jag är inte heller...
Svar
9
· Visningar
1 480
Senast: lahsd
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 656
Senast: YorkWann
·
Hästvård Jag måste få skriva av mig innan jag ska ut till stallet och koppla på droppet igen :( Redan i torsdags märkte jag att hästen var...
Svar
13
· Visningar
2 724
Senast: nocki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025