Kan inte ändra i mina egna inlägg

L

Liljan80

Varför går det inte att ändra i sina inlägg.

Ex:
Har jag gjort ett inlägg och sedan går ifrån datorn = loggar ut, och kommer sedan på att jag glömt att nämna något då kan jag inte gå in och ändra. Vad kommer det sig?

Även om jag läser ett inlägg och inser att jag stavat fel kan jag inte gå in och rätta detta. Varför?

//Emma
 
Sv: Kan inte ändra i mina egna inlägg

Du har bara ett visst antal minuter på dig. Hur många minuter har jag dock ingen aning om. Loggar du sedan ut också, så försvinner det ju direkt, för då är du ju inte aktiv under dessa minuter.
 
Sv: Kan inte ändra i mina egna inlägg

Håller med Shady!

Anledningen (som jag tror) till att man inte kan ändra i sina inlägg efter ett visst antal minuter är väl att man inte ska kunna ändra när andra läst och kanske svarat på det.
 
Sv: Kan inte ändra i mina egna inlägg

Tack båda, då vet jag!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag loggade ut från fb och behövde logga in igen. En avisering skickades där det stod att någon i Ljungskile nyligen försökte logga in...
Svar
4
· Visningar
501
Senast: Hellhound
·
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
938
Senast: Praefatio
·
Juridik & Ekonomi Jag var i tingsrätten under hösten där gärningsmannen dömdes, jag var målsägande. Nu fick jag hem en dom från hovrätten som inte ändrar...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 619
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp