Sv: Kan inte kliva upp på morgonen
Jag börjar kl 06 på morgnarna.
Klockan ringer kl 05, och då behöver jag gå upp för att hinna.
Jag har också IQ 3,5 den tiden på dagen. Jag KAN inte tänka och är absolut inte på nåt sätt vaken, men jag MÅSTE gå upp och FÅR inte gå tillbaks till sängen. Helt vidrigt trött är jag ibland. Ska tilläggas att jag är kvällspigg...
Jag gör så att jag lägger fram ALLT kvällen innan. Kläder som jag bara kan hoppa i, ställer fram brödrost och smörkniv, kaffekopp och osthyvel. Tveksamt om jag skulle hitta dem annars... Jag äter samma sak varje morgon, det är lite strunt samma VAD faktiskt eftersom jag inte är riktigt medveten om vad jag stoppar i mig ändå.

Lunchlådan står färdig i kylen och en påse att stoppa den i hänger på ytterdörrens handtag. Svårare att glömma den då.
Lampor på timer har jag också precis som Rugge.
Jag brukar vakna till ungefär när jag är på väg ut till bilen, det blir ju kallt då.

Men då har jag (på automatik och rutin) klätt mig, ätit frukost, borstat tänderna (förhoppningsvis med MIN tandborste, inte makens

), möjligen sminkat mig lite och plockat med mig lunchen. Nån hund har jag inte, så den parametern blir ju borträknad.
Men, utan att fixa allt dagen innan skulle det aldrig gå. Och jag blir
tröttare om jag snoozar. Det går bara inte. Upp direkt bara.
(Ja, jag försöker byta till ett jobb där jag börjar lite senare.

)