Kan inte komma på.artist

Seabaz

Trådstartare
Minns bara en mening

Typ "nobodyyyyy knooooows.... nobody......"


That it. Vem liksom?
Kvinna.
Möjligtvis från idol?
 
Den här tråden fick mig att tänka på en låt och det enda jag mindes var just "nobody knows where.... nobody knows". Efter en timmes letande insåg jag att det jag sökte var ett nio sekunder långt klipp från greys anatomys musikalavsnitt när Callie sjunger 😂
 
Den här tråden fick mig att tänka på en låt och det enda jag mindes var just "nobody knows where.... nobody knows". Efter en timmes letande insåg jag att det jag sökte var ett nio sekunder långt klipp från greys anatomys musikalavsnitt när Callie sjunger 😂
Nu hittade TS men jag tänkte direkt på denna textsnutt när TS skrev också för det är väl även signaturmelodin till de första säsongerna? Cosy in a Rocket :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: 95johsv
·
Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 106
Senast: Fibusen
·
IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 677
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 094
Senast: Norma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp