Kan inte radera utkast

Otherside

Trådstartare
ändrat mig

(Off topic men märkligt att jag inte kan radera ett halvfärdigt inlägg - det försvinner inte utan nästa gång jag går in på sidan finns svaret kvar, omän inte skickat. Tidigare kunde man radera utkast men den funktionen tycks ha försvunnit?)
 
ändrat mig

(Off topic men märkligt att jag inte kan radera ett halvfärdigt inlägg - det försvinner inte utan nästa gång jag går in på sidan finns svaret kvar, omän inte skickat. Tidigare kunde man radera utkast men den funktionen tycks ha försvunnit?)
Jag kan radera utkast. Syns inte den funktionen för dig?
sketch-1634342031390.png
 
Konstigt att det inte syns hos dig. Mobil? webbläsare?

Det bör även gå att radera texten helt i inlägget och vänta några sekunder så borde den tomma rutan sparas och den gamla texten bör inte dyka upp igen. Då sparandet av utkast görs väldigt ofta numera.
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
438
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 295
Senast: Gunnar
·
Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 190
Senast: Oknytt
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Rutorna med populära trådar från olika delar av forumet har fått lite ändrad funktionalitet. Du behöver vara inloggad för att se detta...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp