Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sv: Kan inte tömma Borttaget-mappen i Windows Mail.
Tack ....men där kommer man ju till en (för mig) okänd webbsida - iofs "Microsoft gold certified partner" men misstänksam som jag är vet jag inte om jag vågar köra ett program etc som inte är direkt från Microsoft...nån som använt det här? http://www.liutilities.com/products/campaigns/affiliate/cb/offer/vistax64/rb/
Man tycker att felet borde rättas till genom vanliga uppdateringar... eller att det borde finnas en "quick-fix" på microsofts hemsida.
Åkte dock på ett fall då det inte hjälpte, och då visade det sig att det var en stor bifogad fil i ett mail som låste allting. Det mailet hade dock fastnat i Utkorgen och inte i Borttaget, men det kan ju vara värt att kolla om du har något icke-skickat mail med en stor bifogad fil som du kastat i Borttaget-mappen.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Kropp & Själ
Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...