Kan jag få bostadsbidrag?

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Zeta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 099
Z

Zeta

Jag är arbetslös och har en dotter på 4 månader. Kan jag få bostadsbidrag och i sådana fall vart söker man det? Jag och min dotters pappa kommer förmodligen gå skilda vägar.

Sv: Kan jag få bostadsbidrag?

Du kan läsa allt om bostadsbidrag på försäkringskassans hemsida och även hitta blanketter du fyller i för att ansöka om bostadsbidrag!

Sv: Kan jag få bostadsbidrag?

Om du får höjd inkomst så måste du meddela Försäkringskassan det och ev betala tillbaks det du fått i bostadsbidrag.
Kan vara bra att veta...

Liknande trådar

Övr. Barn Vad tycker era 8-åriga barn om? Framförallt flickor. Vad är poppis? Vill överraska min kompis barn när jag kommer förbi, men känner...
Svar
12
· Visningar
920
Senast: clusia
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 446
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Dottern har haft ont i magen hela veckan, läkaren konstaterade förstoppning och skrev ut magpulver. Problemet är bara att det är helt...
Svar
18
· Visningar
1 420
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 205

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka