Kan jag få se en bild

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tiggertjejen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 33
  • Visningar Visningar 2 474
Sv: Kan jag få se en bild

Var du tvungen att lägga ut en bild till? Nu blev jag bara mer förälskad:love: Var köpte du det?(nyfiken)

haha :p köpte det på en tävling. återförsäljare är Kingsland/Domani

linafina skrev:
Hoppas att det är oki att jag ställer en fråga.

På vissa förbyglar finns den där remmen som går tvärs över vid framvalvet. På vissa finns den inte. Varför? Eller är det en smaksak?

det är en smaksak i första hand. de får ju lite olika passform så det beror lite på hästens "utformning" åxå

linafina skrev:
Hoppas att det är oki att jag ställer en fråga.

På vissa förbyglar finns den där remmen som går tvärs över vid framvalvet. På vissa finns den inte. Varför? Eller är det en smaksak?

Jag föredrar remmen som går över manken för på det sättet riskerar man aldrig att tappa den på någon sida vilket kan ställa till det om man har otur.

förr i tiden när jag var barn.... fanns det inga andra alternativ än den med remmen över manken och utan martingal infäst.

svea08_ skrev:
här är min förbygel!
JRJOGRPMIPIQQ.jpg

snyggt schabrak :banana:
vart har du köpt det :angel: :d

Se mina andra inlägg i denna tråden:p Har med frågat det och fick svar:D

lady_vip skrev:
Din förbygel såg ju tillochmed snygg ut, märke??

//E

Den kommer från Shayler. Den kostade ca 2500 och det är mycker bra kvalitet. Jag är väldigt nöjd med den.

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 912
Senast: Görel
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
459

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka