Kan man äta pelargoner?

Jag har massor av concolor lace, en vanlig dr westerlund och en med vit kant på, en ardwick cinnamon och en pepparmyntspelargon. Jag älskar doften och tycker de doftar i olika grader av mint, citron och peppar :). Nävarna är ju släkt med pelargoner och man kan känna den där karakteristiska pelargondoften hos dom med om man bryter stjälkar eller klappar på bladen.
Jag älskar doften av mina nävor. :love: Det luktar kryddigt på ett bra sätt.
De börjar dofta när man kommer åt dom, till exempel när man rensar.
Likadant med lavendel. :love: Den börjar också dofta när man kommer åt den.
Har lavendel och malört i samma rabatt och den kombon är riktigt bra.

Det här var helt OT. Hoppas jag inte får allt för mycket skäll nu. :nailbiting: :up: ;)

Jag älskar doften av mina nävor. :love: Det luktar kryddigt på ett bra sätt.
De börjar dofta när man kommer åt dom, till exempel när man rensar.
Likadant med lavendel. :love: Den börjar också dofta när man kommer åt den.
Har lavendel och malört i samma rabatt och den kombon är riktigt bra.

Det här var helt OT. Hoppas jag inte får allt för mycket skäll nu. :nailbiting: :up: ;)

De är alla angiospermer så det är lugnt :up:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag försöker hjälpa min släkting att skriva ett juridiskt giltigt testamente. Ja, jag vet att det enklaste och bästa är att gå till en...
Svar
3
· Visningar
431
Senast: Rosett
·
Mat Sannolikt fel prefix men hittar inget passande. Jag undrar om det är möjligt att som privatperson donera livsmedel till någon...
Svar
14
· Visningar
633
Senast: NilHe
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 470
Senast: Freazer
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
376
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka