Kan man få huvudvärk av paracetamol?

Rosett

Trådstartare
Har Naproxen och Alvedon depot för rygg- och nackvärk men tar oftast bara Naproxen eftersom jag tycker mig få huvudvärk av Alvedon.

Finns det någon mer med samma erfarenhet?

Står som vanlig biverkning så är nog så.
Jag kan få dt ibland men när jag tar Alvedon är det ju för att jag mår skit för övrigt så jag kan inte säga om huvudvärken är pga alvedon eller annat

Jag har inte märkt av det Fick alldrig ont i huvudet då jag åt 665 men det är kanske annan sammansättning i dom Har ätit 900st på ett år !

Liknande trådar

Kropp & Själ Tagit sista tabletterna Penicillin i morse som jag fick utskrivet för 10 dagar sedan pga öroninflammation. Hade lite feber då men den...
Svar
7
· Visningar
641
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 318
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
279
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka