Kan man fixa det?

Chili

Trådstartare
I våras åkte jag av hästen på en grusväg och skrapade såklart upp ena ridstöveln mot gruset... Jag som inte ens brukar rida ut i ridstövlarna :p Kan man göra något för att märkena ska synas mindre? Svart skokräm - okej eller big nono? Det är ganska ytliga "skrapsår".

Sv: Kan man fixa det?

Jag skulle lagt på skokräm och arbetat in+putsat upp, men ring en skomakare och hör vad de har för råd.

Mamma fick sina sprillans nya stövlar lätt tuggade av hunden, ett par bitmärken på foten. Lämnade in till skomakare som lade i vax tror jag, knappt synbart om man vet var man ska titta, inte synbart alls om man inte vet om det :) Kostade max någon hundring.

Låter alldeles kanon! Använder dem inte så ofta för de är rätt hårda :p men det är ju roligare att ta på dem om de inte ser ut som stryk!

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 580
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 273
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ (Nytt nick, gammal användare.) För att hålla det här inlägget från att bli en hel roman håller jag mig kort och skalar bort en del hel...
Svar
0
· Visningar
852
Senast: Mandarinen
·
Relationer Skapade nytt nick då jag känner att jag behöver prata av mig och få lite mer stöd utifrån av den här situationen.. Har varit med en man... 2
Svar
22
· Visningar
2 559
Senast: Puffen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Atletix