Sv: Kan man hata en dammsugare?
Jaaa!
Känner mig som en galen kattkvinna utan katt när jag går runt och pratar med Devil (min robotdammsugare), frågar var han är, knuffar honom lite lätt över en hög kant och lyfter honom försiktigt som en sköldpadda (annars rivs han) 
Något jag dock har en mycket dålig relation med är diskvattnet! Förstår inte vad jag gjort för ont, men eftersom jag inte haft diskmaskin senaste 10 åren har jag numera vant mig vid att bli attackerad VARJE DAG! Får alltid ha fulbyxor på mig när jag diskar, då det oundvikligen attackerar mina lår...
Bara att köpa en robotdammsugare. Är inne på den tredje nu, planerar att köpa en till i morgon. Vill ha en på ovanvåningen och en på bottenvåningen.
Den blir man inte osams med, den ser ju till att man kommer hem till nystädat hem.
Jaaa!
Något jag dock har en mycket dålig relation med är diskvattnet! Förstår inte vad jag gjort för ont, men eftersom jag inte haft diskmaskin senaste 10 åren har jag numera vant mig vid att bli attackerad VARJE DAG! Får alltid ha fulbyxor på mig när jag diskar, då det oundvikligen attackerar mina lår...