Kan man ladda ner nya språk till telefonen?

vindvissla

Trådstartare
Jag tycker det skulle vara så kul att ha kinesiska. :D Bara skoja, jag har köpt en telefon här på irland och skulle vilja ha svensk ordlista när jag smsar hem, går det på något sätt att få dit det? Jag vet att de kan göra det på vissa telefoner. Detta är en Nokia 2760...

Nån som vet?

Sv: Kan man ladda ner nya språk till telefonen?

Finns det inte redan i telefonen? Alla telefoner jag har haft har redan inprogrammerat miljoner olika språk, bara att välja vilket man vill ha.

Jag har själva telefonen på engelska, men sms-språket är svenska. (Visserligen en SonyEricsson, men vad jag förstått så är det inte så stor skillnad med sånt. )

Sv: Kan man ladda ner nya språk till telefonen?

Nope inte på någon telefon jag sett här. De har engelska, italienska, franska och nåt mer. Inga skandinaviska språk. Ja svenska telefoner har ju massor av språk så jag fattar inte varför de inte har det här :( Så drygt att behöva bokstavera allt ju!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 071
Senast: fejko
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 098
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 584
Senast: Edla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag fattade ju själv att det här med att börja ett helt nytt liv – nytt jobb, ny stad, nytt boende, ny familjesituation, nya människor...
Svar
8
· Visningar
2 363
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025