Kan man ladda ner nya språk till telefonen?

vindvissla

Trådstartare
Jag tycker det skulle vara så kul att ha kinesiska. :D Bara skoja, jag har köpt en telefon här på irland och skulle vilja ha svensk ordlista när jag smsar hem, går det på något sätt att få dit det? Jag vet att de kan göra det på vissa telefoner. Detta är en Nokia 2760...

Nån som vet?
 
Sv: Kan man ladda ner nya språk till telefonen?

Finns det inte redan i telefonen? Alla telefoner jag har haft har redan inprogrammerat miljoner olika språk, bara att välja vilket man vill ha.

Jag har själva telefonen på engelska, men sms-språket är svenska. (Visserligen en SonyEricsson, men vad jag förstått så är det inte så stor skillnad med sånt. )
 
Sv: Kan man ladda ner nya språk till telefonen?

Nope inte på någon telefon jag sett här. De har engelska, italienska, franska och nåt mer. Inga skandinaviska språk. Ja svenska telefoner har ju massor av språk så jag fattar inte varför de inte har det här :( Så drygt att behöva bokstavera allt ju!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 597
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 177
Senast: Fruentimber
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 450
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 160
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp