Kan man lägga upp ridtights?

Elo

Trådstartare
Kära allvetande buke. Jag är tydligen muppkort och de flesta ridbyxor/ridtights ser ut som på bilden nedan. Frågan är, går det att lägga upp dem på ett vettigt sätt? I så fall, hur?
 

Bifogade filer

  • 20230706_094847.jpg
    20230706_094847.jpg
    157,6 KB · Visningar: 41
Kära allvetande buke. Jag är tydligen muppkort och de flesta ridbyxor/ridtights ser ut som på bilden nedan. Frågan är, går det att lägga upp dem på ett vettigt sätt? I så fall, hur?

Jag klipper bara av i lämplig längd och låter det vara. :laugh:
Har aldrig varit med om att någon söm går upp trots det faktiskt.
 
Kära allvetande buke. Jag är tydligen muppkort och de flesta ridbyxor/ridtights ser ut som på bilden nedan. Frågan är, går det att lägga upp dem på ett vettigt sätt? I så fall, hur?
Japp klipp av men lägg till för fållen (det du ska vika upp på baksidan) sen sicksackar du runt bara. Klart. Stretchiga material kräver sicksack eller annan stretchig söm.
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 995
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har haft ett litet uppvaknande sexuellt och i och med detta så funderar jag på vart det finns sexleksaker som stimulerar HELA...
Svar
16
· Visningar
1 239
Senast: SiZo
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 841
Senast: Twihard
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
39 698
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp