Sexleksaker

SiZo

Trådstartare
Jag har haft ett litet uppvaknande sexuellt och i och med detta så funderar jag på vart det finns sexleksaker som stimulerar HELA klitoris?

För att göra diskussionen enkel så lägger jag in en bild, även om de flesta kvinnor nog har koll på hur klitoris egentligen ser ut.

1706601943001.png

Jag tänker alltså någon form av sexleksak som stimulerar både själva ollonet, upp ovanför, och sedan även ner över skänklarna. För mig så är det en tydlig skillnad när bara själva ollonet stimuleras och när hela stimuleras.

Men jag har aldrig hittat någon leksak som faktiskt kan stimulera hela, har någon annan här hittat det?

Om det inte finns, varför finns det inte? Är det bara (okunniga) män som designar sexleksaker? Ska jag designa en själv och 3D printa? :rofl:
 
Det finns ju olika sorters 'wands' med riktigt stora vibrerande huvuden. Är det typ något sådant du letar efter
 
Det finns ju olika sorters 'wands' med riktigt stora vibrerande huvuden. Är det typ något sådant du letar efter
Om de har rätt form, ja. Den får ju inte täcka öppningen till slidan, om den inte råkar ha en G-punktsstav där då. Men riktigt så komplett tror jag inte att det finns något som är ;)

Men främst undrar jag nog mest varför det inte verkar finnas. Klitoris är ju långt ifrån bara själva ollonet.
 
Det finns ju en konformad sexleksak som kanske är mera av den typen du söker.
Googla på sextoy cone så kommer det upp artiklar om den
 
Det finns ju en konformad sexleksak som kanske är mera av den typen du söker.
Googla på sextoy cone så kommer det upp artiklar om den
Jag har sett den innan, dessvärre så hindrar den på flera sätt. Dels kommer man inte åt G-punkten, och jag tvivlar på att jag skulle komma åt ollonet på klitoris med den.
 
Kolla in Lelos sortiment. De har en vibrator som heter Enigma som ska stimulera hela klitoris.

Edit: Enigma Wave ska tydligen stimulera g-punkten också.
 
Jag har för mig att det iaf står att Satistyer lufttrycksvibrator ska stimulera hela genom att vibrationerna liksom ska spridas på ngt sätt. Tycker iaf att det är stor skillnad mot vanlig vibrator.
 
Ser att Lelo redan är nämt, men det är min tanke också, dom har nog nått som kanske passar.
 
Kolla in Lelos sortiment. De har en vibrator som heter Enigma som ska stimulera hela klitoris.

Edit: Enigma Wave ska tydligen stimulera g-punkten också.
Jag kollade på den. Men den ser liksom inte tillräckligt bred ut alls? Och inga mått angivna.
 
Jag har länge funderat på varför vissa sexleksaker måste låta så förbaskat mycket?

Det är väl ganska logiskt att de låter, för utan någon slags motor skulle de inte kunna vibrera alls. Vibrationerna har dessutom ett eget ljud så det blir lätt dubbelt upp. Ju billigare desto värre brukar de vara ljudmässigt i min erfarenhet.

För mig skaver det att det fortfarande är ganska stort fokus på penetration i många sexleksaker. Min kropp vill verkligen inte att man stoppar in något så det tog lång tid innan jag vågade testa leksak alls. Satisfyer Pro blev lösningen för mig, traditionell vibrator gjorde varken från eller till men lufttryck är verkligen enorm skillnad.
 
Det är väl ganska logiskt att de låter, för utan någon slags motor skulle de inte kunna vibrera alls. Vibrationerna har dessutom ett eget ljud så det blir lätt dubbelt upp. Ju billigare desto värre brukar de vara ljudmässigt i min erfarenhet.

För mig skaver det att det fortfarande är ganska stort fokus på penetration i många sexleksaker. Min kropp vill verkligen inte att man stoppar in något så det tog lång tid innan jag vågade testa leksak alls. Satisfyer Pro blev lösningen för mig, traditionell vibrator gjorde varken från eller till men lufttryck är verkligen enorm skillnad.
Håller med om Satisfyern, har döpt min till Speedy Gonzales :rofl:
 
Satisfyer är galet bra, även om den bara går på "ollonet". Ett måste i varje kvinnas leksaksgarderob 😁.
Det är nog väldigt olika vad man tycker. Men generellt tycker man att den är galet bra eller skräp. Jag sorterar in den under skräp. Den kan funka under förspel möjligen, men att ens försöka få orgasm med den är bara obekvämt om man frågar mig.
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 723
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 147
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 102
Senast: Pratsch
·
Utrustning Jag har under större delen av sommaren försökt hitta bra benskydd som ger bra stöd till både senorna och även kotorna. Det finns ju en...
Svar
0
· Visningar
385
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp